مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:462020-03-28سياسي

نقاهتگاه 200تخت خوابی جنوب استان تهران در پیشوا بهره برداری میشود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مجتبی عبدالهی بعد از ظهر شنبه در بازدید از آماده سازی نقاهتگاه بیماران کرونایی که به همت مسئولین شهرستان ورامین در سالن دانشگاه آزاد ورامین - پیشوا و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، عبداللهی مدیرکل اوقاف استان تهران، کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین و جمعی از بسیجیان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نقاتگاه با همکاری 3 مجموعه سپاه و فرمانداری ورامین و سازمان اوقاف استان تهران اماده می شود که بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم وضعیت رو به بهبودی باشد و مجبور به استفاده از این نقاهتگاه نباشیم افزود: این مرکز برای احتمالاتی که داده می شود اماده خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: این نقاهتگاه 200 تخت خوابی واقع در شهرستان پیشوا به همت سازمان اوقاف استان تهران، فرمانداری پیشوا و سپاه شهرستان پیشوا و دیگر شهرستان های استان تهران در حال اماده سازی می باشد.

عبدالهی بیان داشت: سایر شهرستان ها نیز باید طبق پیش بینی ها و دستورالعمل ها مکانی را برای نقاهتگاه بیماران در نظر بگیرند و لازم به ذکر است که 100 تخت این نقاهتگاه مربوط به خواهران و 100 تخت دیگر مربوط به برادران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاهتگاه 200تخت خوابی جنوب استان تهران در پیشوا بهره برداری میشود

نقاهتگاه 200تخت خوابی جنوب استان تهران در پیشوا بهره برداری میشود