مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:462020-03-28سياسي

جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش کرمان رشد سه برابری دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، احمد اسکندری نسب روز شنبه در نشست ویدیو کنفرانس شورای معاونان و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار از کادر درمانی و سلامت کشور تشکر کرد و افزود: سپاهیان، پاسدار امنیت و کادر درمان پاسداران حفظ سلامت مردم هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1399 توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان جهش تولید اظهار داشت: جهش تولید برای تحقق رونق تولید است و استقلال و عدم وابستگی، مهمترین هدف نامگذاری چند سال اخیر بوده است.

اسکندری نسب از هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش به عنوان مصداق اصلی آموزش کاربردی در راستای تحقق شعار سال نام برد و خاطر نشان کرد: تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد مهمترین رسالت آموزش و پرورش استان در راستای جهش تولید در کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از سند تحول بنیادین به عنوان محور اصلی تمامی فعالیت ها در آموزش و پرورش نام برد و تاکید کرد: سند تحول بنیادین چراغ راه فعالیت های این نهاد است و همه باید در راستای تحقق اهداف سند تحول تلاش کنند.

اسکندری نسب برنامه محوری را لازمه موفقیت در حوزه مدیریتی دانست و بر تدوین برنامه عملیاتی، چشم انداز، شناسایی مشکلات و مسئله شناسی در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش و پرورش در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش کرمان رشد سه برابری دارد

جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش کرمان رشد سه برابری دارد