مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:462020-03-28پزشكي

60 درصد ظرفیت تخت بستری کرونا در استان سمنان خالی است


حبیب الله خجسته پور روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در فضای مجازی انجام شد افزود: آمار بستری های روزانه مبتلایان به کرونا در چهار بیمارستان مختص بیماران کرونایی استان سمنان رو به کاهش است.

وی تاکید کرد: طبق تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، آمار مبتلایان را سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در استان ها روسای دانشگاه علوم پزشکی با اعلام ملاحظات خاص ارائه می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: پیگیری های لازم برای اعلام آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در صورت امکان، انجام می شود.

مسیر تفرجگاه های استان سمنان در روز طبیعت مسدود می شود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار داشت: در ادامه اقدام های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، مسیر تمام تفرجگاه های طبیعی و بوستان های استان در 13 فروردین (روز طبیعت) مسدود می شود.

وی با بیان اینکه با کسانی که بخواهند سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع می شود، از مردم درخواست کرد که در روز طبیعت نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: عوامل نیروی انتظامی با برپایی هر گونه چادر در بوستان ها برخورد می کند بنابراین شهروندان از خانه خارج نشوند تا مجبور به برخورد قهری نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد ظرفیت تخت بستری کرونا در استان سمنان خالی است

60 درصد ظرفیت تخت بستری کرونا در استان سمنان خالی است