مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:452020-03-28سياسي

امروز جای خالی شهید سلیمانی بیشتر احساس می شود


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی گفت: جای خالی سپهبد شهید سلیمانی در این روز پاسدار بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

- قم - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی گفت: جای خالی سپهبد شهید سلیمانی در این روز پاسدار بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام آیت الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم شعبان المعظم، ماه مناجات و دعا و استغفار است، ماه منسوب به رسول الله که طلیعه آن مسرور از میلاد پر سرور حضرت امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم (ع) و امام زین العابدین (ع) است.

در این اعیاد پر برکت، در روز میلاد حضرت اباعبدالله (ع) بیش از همیشه قدردان فرمانده معظم کل قوا و رشادت های پاسداران هستیم و علو درجات را برای امام راحل و شهیدان بزرگوارِ همنشین با سیدالشهدا، خواستاریم؛ از جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که جای خالی ایشان در این روز پاسدار بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

و در روز میلاد باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیش از همیشه قدردان زحمات بی دریغ کادر درمانی کشور و نیز نیروهای مؤمن جهادی که برای سلامت پیر و جوان کشور عزتمندمان جانبازی می کنند، هستیم و روز جانباز را به این عزیزان و البته جانبازان عزیز که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جای خالی شهید سلیمانی بیشتر احساس می شود

امروز جای خالی شهید سلیمانی بیشتر احساس می شود