مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:452020-03-28پزشكي

30 تخت مجهز ICU جدید در بیمارستان رازی رشت بهره برداری می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تنها هشت تخت مراقبت های ویژه در بیمارستان رازی وجود داشت از افزایش 30 تخت ICU جدید و مجهز در این مرکز آموزشی و درمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دکتر ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران از افزایش تخت های درمانی ICU در بیمارستان رازی رشت خبر داد و اظهار کرد: 30 تخت ICU به مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی رشت اختصاص یافته و آماده بهره برداری است.

  وی با بیان اینکه در مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت تنها هشت تخت ICU وجود داشت، افزود: با بهره برداری از این تخت های درمانی، ظرفیت تخت های درمانی ICU این مرکز به 38 تخت افزایش پیدا می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تخت های ICU در فضای 500 متری از بیمارستان استقراریافته اند، گفت: برای تأمین و راه اندازی 30 تخت مجهز و جدید ICU رازی رشت بالغ بر 80 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

دبیر ستاد مقابله با کروناویروس استان گیلان با اشاره به اشغال صددرصدی تخت های بیمارستان رازی به بیماران کرونایی، گفت: با شروع بحران کرونا در گیلان و معرفی بیمارستان رازی به عنوان نخستین سانتر بستری بیماران با علائم کرونا، تمامی 307 تخت بیمارستان به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 تخت مجهز ICU جدید در بیمارستان رازی رشت بهره برداری می شود

30 تخت مجهز ICU جدید در بیمارستان رازی رشت بهره برداری می شود