مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:352020-03-28اقتصادي

کاهش 85 درصدی مسافرت همدانی ها


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از کاهش 85 درصدی مسافرت همدانی ها در داخل کشور خبر داد و گفت: سفر مردم همدان به استان های دیگر بسیار کمتر بوده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از کاهش 85 درصدی مسافرت همدانی ها در داخل کشور خبر داد و گفت: سفر مردم همدان به استان های دیگر بسیار کمتر بوده است.

مصطفی پناهنده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال با توجه به شیوع کروناویروس و توصیه هایی مبنی بر عدم سفر، قرار بود در استان مسافری نداشته باشیم البته محورهای مواصلاتی توسط اکیپ های بهداشت و راهداری و پلیس نظارت می شود و سعی داریم تا جایی که ممکن است از تراکم جمعیت در این محورها جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: مردم نیز باید برنامه بازگشت از سفر خود را داشته باشند تا در پیک بازگشت ترافیک به حداقل ممکن خود برسد همچنین بهتر است برنامه ریزی کنند زمان حرکت خود را از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر قرار دهند و در حین سفر به ندرت توقف داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ضمن دعوت رانندگان به سفر پیوسته با رعایت نکات ایمنی، بیان کرد: مسافران در صورت توقف ضروری در داخل خودروی خود یا مکان هایی که جمعیت پراکنده حضور دارند، استراحت کنند و از مجتمع هایی خدماتی که نظافت سرویس بهداشتی های بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 85 درصدی مسافرت همدانی ها

کاهش 85 درصدی مسافرت همدانی ها