مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:302020-03-28بين الملل

حشد شعبی: اقدامات آمریکا علیه عراق علنی شده/مسئولان وارد عمل شوند


در پی انتشار گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره قصد آمریکا برای تشدید نبرد نظامی علیه گروه های مقاومت در عراق، یکی از فرماندهان حشد شعبی اعلام کرد قدامات آمریکا علیه عراق علنی و بی شرمانه شده است.

- در پی انتشار گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره قصد آمریکا برای تشدید نبرد نظامی علیه گروه های مقاومت در عراق، یکی از فرماندهان حشد شعبی اعلام کرد قدامات آمریکا علیه عراق علنی و بی شرمانه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، کمال الحسناوی، از فرماندهان حشد شعبی عراق در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ، که از برنامه ایالات متحده برای تشدید نبرد نظامی علیه گروه های مقاومت خبر داده گفت: پیش از این، اظهارات و افشاگری های رسانه ای را می شنیدیم ولی امروز، این اظهارات علنی و بی شرمانه شده است که این امر به مثابه هدف قرار دادن نه یک گروه خاصی بلکه همه ملت عراق است.

وی با بیان این که چنین رویکردی از سوی آمریکا هدف قرار دادن صریح حاکمیت عراق محسوب می شود، افزود: رییس جمهور، رییس پارلمان، نخست وزیر مستعفی و نخست وزیر مکلف باید حداقل از طریق رسانه ها اظهار نظر و این اقدام را محکوم کنند و همچنین سفیر آمریکا را برای روشن شدن واقعیت احضار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشد شعبی: اقدامات آمریکا علیه عراق علنی شده/مسئولان وارد عمل شوند

حشد شعبی: اقدامات آمریکا علیه عراق علنی شده/مسئولان وارد عمل شوند