مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:262020-03-28اجتماعي

ورود به بوستان های ملایر ممنوع شد


حسین بابایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این طرح از سه روز گذشته در بوستان هایی همچون پارک سیفیه، دریاچه کوثر و مجموعه تفریحی و توریستی مینی ورد اجرا شده است.

وی افزود: قبل از ایام نوروز نیز به منظور جلوگیری از تردد و تجمع مردم، مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر بسته شد و تردد در این مجموعه ممنوع است.

شهردار ملایر با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز با وجود هشدارهای لازم در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و ضرورت در خانه ماندن، شاهد تردد مردم در پارک ها و بوستان ها بودیم تاکید کرد: در همین راستا پس از برگزاری جلسه و ابلاغ بسته شدن پارک ها، با ایجاد خاکریز از ورود خودروها به مسیرهای دسترسی پارک ها جلوگیری شد.

بابایی ادامه داد: با این اقدام شرایط را برای تردد خودروها و تجمع مردم در این نقاط را محدود کردیم تا بتوانیم از این طریق مانع شیوع بیشتر ویروس کرونا و قطع زنجیره این بیماری شویم.

وی با بیان اینکه شهروندان در برخی مواقع نسبت به هشدارها بی توجه هستند و با لودر مانع های ایجاد شده در مسیر پارک ها و ورودی های فرعی را باز می کنند، خواستار همراهی بیشتر مردم با شهرداری و مقابله جدی با بیماری کرونا شد.

شهردار ملایر بیان کرد: طبق تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، قبل از نوروز آرامستان بهشت هاجر و دیگر آرامستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به بوستان های ملایر ممنوع شد

ورود به بوستان های ملایر ممنوع شد