مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:062020-03-28سياسي

تمام پارک ها و مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان بناب تعطیل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، امین رفیعی ظهر امروز شنبه در گفتگویی با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و به تبع آن ستاد مبارزه با کرونای شهرستان از بامداد روز جمعه هشتم فروردین ماه سال 99 محدودیت های تردد در شهرستان بناب آغاز و اجرای آن الزامی است.

وی افزود: همزمان با اجرای این طرح که با همکاری و استقرار اکیپ هایی از نیروی انتظامی، راهداری، سپاه و هلال احمر در 3 مکان و در ورودی ها و خروجی های شهرستان صورت می گیرد، صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است.

رییس شورای تأمین شهرستان بناب تصریح کرد: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو صورت می پذیرد.

به گفته رفیعی، با توجه به اینکه طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ورود افراد غیرساکن به شهرها ممنوع است، لذا خروج ساکنین شهرستان از محل سکونت ممنوع بوده و از تردد آنها به خارج از شهرستان جلوگیری خواهد شد.

فرماندار بناب تأکید کرد: در صورت مشاهده خودرو با پلاک غیر بناب نسبت به اعمال جریمه، توقیف خودرو و هدایت آن به پارکینگ اقدام خواهد شد.

رفیعی خاطرنشان کرد: همچنین پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان تعطیل بوده و از مردم انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام پارک ها و مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان بناب تعطیل است

تمام پارک ها و مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان بناب تعطیل است