مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-28سياسي

سپاه اجازه خدشه به امنیت کشور را نمی دهد/آمریکا اخطارها را جدی بگیرد


آمریکایی های بهتر است ارتش خود را در همان آمریکا برای رفع مشکل های مردم خود بکار بگیرند و به منطقه ما نفرستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، سرلشکر حسین سلامی در گفتگویی به مناسبت روز پاسدار گفت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران در عاشورای سال 61 هجری قمری و زمانی که امام حسین (ع) و اصحاب با وفای آن حضرت تمام هستی خود را برای دفاع از اسلام به صحنه آوردند، شکل گرفت.

وی افزود: روح سپاه هم همیشه با فداکاری، وفاداری، اخلاقی، ایثار و از جان گذشتگی، حضور در قلب خطر همراه بوده است و این ها فلسفه قیام عاشورا هم هست و به همین علت امام حسین (ع) را نماد و نشانه دفاع از اسلام می دانیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آنچه تغییر کرده، ابعاد و جغرافیای این دفاع است، زیرا به مرور و با وسعت یافتن انقلاب اسلامی، تا جغرافیاهای جدیدی را در تصرف خود در آورده است.

سرلشکر سلامی افزود: تهدیدها پیچیده تر و همه جانبه تر شده اند، میادین عمل وسعت یافته، بنابراین قلمروی عملکرد سپاه هم گسترش پیدا کرده است.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز سپاه از قلب این سرزمین تا هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای آن، برای دفاع از هویت، شخصیت، اعتبار، منزلت، عزت، امنیت، شرف و کرامت امت اسلامی در این جغرافیای وسیع دفاع می کند و این فقط دفاع امنیتی، نظامی، یا اطلاعاتی نیست بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه اجازه خدشه به امنیت کشور را نمی دهد/آمریکا اخطارها را جدی بگیرد

سپاه اجازه خدشه به امنیت کشور را نمی دهد/آمریکا اخطارها را جدی بگیرد