مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:552020-03-28سياسي

پیام رییس سازمان اوقاف به فرمانده کل سپاه


نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم رزمنده ارجمند؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی؛ فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به لطف جانفشانی ها، ایمان، ایثار و آزادگی بی مانند مردان و زنان این آب و خاک پرچم انقلاب اسلامی در منطقه و فراتر از آن بلندتر از همیشه در حال اهتزاز است و دفاع از مظلومان و رویارویی با نظام سلطه و شیطان بزرگ وجهه ای بین المللی پیدا کرده است.

وقتی اشقی الاشقیا ناجوانمردانه و بزدلانه مستقیما دستور ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش را صادر می کند و آن اجتماعات پرشور و عظیم و بی سابقه در کشورهای مختلف شکل می گیرد خود دلیل بزرگی است بر این که جریان مقاومت جریانی کاملا حی و زنده است که تاریخ آن به دو بخش قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی تقسیم شده است.

امروز نقشه راه انقلاب اسلامی در جهان آن قدر وسیع شده و جبهه مقاومت آن قدر قدرتمند شده که وقتی پهپادی که قله تکنولوژی نظام سلطه است با شلیک پدافندی که تماما در داخل کشور طراحی شده به قهقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان اوقاف به فرمانده کل سپاه

پیام رییس سازمان اوقاف به فرمانده کل سپاه