مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:552020-03-28سياسي

انتقاد پژوهشگاه فضای مجازی به حذف اپلیکیشن کرونایی ایران در گوگل


گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه فضای مجازی از حذف سامانه رسمی ایرانی مقابله با کرونا از لیست برنامه های گوگل پلی توسط شرکت گوگل انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه فضای مجازی اعلام کرد: در روزهایی که بحران شیوع ویروس کرونا در جهان فراگیر شده، ایران نیز مانند سایر کشورها با این ویروسِ خطرناک و مُهلک دست و پنجه نرم می کند اما در نبردی نابرابر، درحالی که تحریم های ناجوانمردانه آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران لطمات زیادی را به وضعیت اقتصادی کشور وارد کرده، تحریم های دارویی و درمانی نیز از سوی ایالات متحده باعث تشدید بحران در تهیه تجهیزات پزشکی و درمانی شده است.

البته سیاست های خصمانه ایالات متحده علیه کشورمان به همین جا ختم نمی شود؛ این سیاست ها نه تنها توسط دولتمردان و سیاستمداران آمریکایی بلکه از طریق شرکت گوگل که یکی از پنج غول تکنولوژی جهان محسوب می شود نیز، مورد حمایت قرار گرفته است.

گوگل در اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران، اپلیکیشن ملی AC19 که سامانه رسمی ایرانی برای مقابله با کرونا است را از لیست برنامه های خود در گوگل پلی حذف کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که با پیگیری های پژوهشگران و کارشناسان، مسئولان گوگل پاسخ روشنی در این باره نداده اند و فقط مدعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پژوهشگاه فضای مجازی به حذف اپلیکیشن کرونایی ایران در گوگل

انتقاد پژوهشگاه فضای مجازی به حذف اپلیکیشن کرونایی ایران در گوگل