مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:352020-03-28پزشكي

غربالگری بیش از 70 درصد جمعیت بهبودی 379 بیمار از مجموع 631 بیمار مبتلا


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طی 24 ساعت گذشته 21 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 21 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شده اند.

وی افزود: 21 مورد جدید خوزستان به تفکیک در اهواز 6 مورد،شهرستان های آبادان،خرمشهر،دزفول،شوش،شوستر و ماهشهر هر کدام 2 مورد،شهرستان های باوی،باغملک و اندیمشک هر کدام 1 مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد:از مردم عزیز می خواهیم اخبار را فقط از منابع معتبر پیگیری کرده و با خودداری از انتشار اخبار با منابع غیرموثق مجموعه های مسؤول را در کنترل این بحران همراهی کرده و در ایجاد آرامش روانی برای همدیگر سهیم باشند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون 379 نفر از مبتلایان به کروناویروس در خوزستان پس از بستری و دریافت خدمات درمانی بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به 1 مورد فوت در 24 ساعت گذشته در دزفول اشاره کرد و گفت: با احتساب این مورد متاسفانه تاکنون 75 نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری بیش از 70 درصد جمعیت بهبودی 379 بیمار از مجموع 631 بیمار مبتلا

غربالگری بیش از 70 درصد جمعیت بهبودی 379 بیمار از مجموع 631 بیمار مبتلا