مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:352020-03-28سياسي

سردار سلامی: هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران هم از امت اسلامی دفاع می کنیم


امروز سپاه از قلب سرزمین ایران تا هزاران کیلومتر دورتر از مرز های آن، برای دفاع از هویت، شخصیت، اعتبار، منزلت، عزت، امنیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گفت و گویی به مناسبت روز پاسدار گفت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران در عاشورای سال 61 هجری قمری و زمانی که امام حسین (ع) و اصحاب با وفای آن حضرت تمام هستی خود را برای دفاع از اسلام به صحنه آوردند، شکل گرفت.

وی افزود: روح سپاه هم همیشه با فداکاری، وفاداری، اخلاقی، ایثار و از جان گذشتگی، حضور در قلب خطر همراه بوده است و این ها فلسفه قیام عاشورا هم هست و به همین علت امام حسین (ع) را نماد و نشانه دفاع از اسلام می دانیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آنچه تغییر کرده، ابعاد و جغرافیای این دفاع است، زیرا به مرور و با وسعت یافتن انقلاب اسلامی، تا جغرافیا های جدیدی را در تصرف خود در آورده است.

سرلشکر سلامی افزود: تهدید ها پیچیده تر و همه جانبه تر شده اند، میادین عمل وسعت یافته، بنابراین قلمروی عملکرد سپاه هم گسترش پیدا کرده است.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز سپاه از قلب این سرزمین تا هزاران کیلومتر دورتر از مرز های آن، برای دفاع از هویت، شخصیت، اعتبار، منزلت، عزت، امنیت، شرف و کرامت امت اسلامی در این جغرافیای وسیع دفاع می کند و این فقط دفاع امنیتی، نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران هم از امت اسلامی دفاع می کنیم

سردار سلامی: هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران هم از امت اسلامی دفاع می کنیم