مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:302020-03-28اقتصادي

تاثیرات ابزارهای مقابله با فرار مالیاتی بر میزان آن در سال 98


صندوق مکانیزه فروش و هوشمندسازی مالیات راهکارهای سازمان مالیاتی برای مقابله با فرارهای مالیاتی در سال 98 بود که صندوق مکانیزه به دلیل تمرد عده زیادی از مشمولان این قانون نه تنها این معضل را کاهش نداد، - صندوق مکانیزه فروش و هوشمندسازی مالیات راهکارهای سازمان مالیاتی برای مقابله با فرارهای مالیاتی در سال 98 بود که صندوق مکانیزه به دلیل تمرد عده زیادی از مشمولان این قانون نه تنها این معضل را کاهش نداد، بلکه ابزاری برای فرار مالیاتی آن ها شد.

همچنین، هوشمندسازی مالیات به عنوان وعده این سازمان برای مقابله با فرارهای مالیاتی و تحقق درآمدهای مالیاتی، وارد سال جاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرار مالیاتی هرگونه تلاش قانونی یا غیرقانونی یک شرکت یا فرد به منظور طفره رفتن و گریختن از پرداخت مالیات یا کمتر پرداخت کردن آن است که وزیر اقتصاد در سال گذشته برای کاهش وقوع این امر، راهکارهایی از جمله هوشمندسازی نظام مالیاتی، صندوق های مکانیزه، تصویب قانون ارزش افزوده و کامل کردن اطلاعات مالی را اعلام کرد.

درحالی در تحقق این راهکارهای مقابله با فرار مالیاتی تردید وجود دارد که بررسی عملکرد صندوق مکانیزه فروش در سال 98 به عنوان یکی از راه های وزارت اقتصاد برای مقابله با فرارهای مالیاتی نشان می دهد از 15 گروه فعالان اقتصادی که برای شفاف سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرات ابزارهای مقابله با فرار مالیاتی بر میزان آن در سال 98

تاثیرات ابزارهای مقابله با فرار مالیاتی بر میزان آن در سال 98