مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-28سياسي

پایش 741 هزار نفر در پایگاه های غربالگری و پایش سلامت هلال احمر اصفهان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: از ابتدای آغاز طرح غربالگری و پایش سلامت در استان اصفهان تاکنون بیش از 741 هزار نفر مورد پایش قرار گرفته اند که از این تعداد بیش از 2 هزار نفر از خدمت گیرندگان علامت دار به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: از ابتدای آغاز طرح غربالگری و پایش سلامت در استان اصفهان تاکنون بیش از 741 هزار نفر مورد پایش قرار گرفته اند که از این تعداد بیش از 2 هزار نفر از خدمت گیرندگان علامت دار به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.

علی محمد هاشمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا، در حوزه پیشگیری و مقابله اقدامات خوب و موثری در استان اصفهان انجام شد، اظهارکرد: از ابتدای آغاز طرح غربالگری و پایش سلامت در استان تاکنون بیش از 741 هزار نفر مورد پایش قرار گرفته اند که از این تعداد بیش از 2 هزار نفر از خدمت گیرندگان علامت دار به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه طرح پایش، غربالگری و تب سنجی مسافران در خروجی و ورودی شهرها در سراسر استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری مجموعه ای از دستگاه های اجرایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی استان، نیروی انتظامی، فرمانداری و اورژانس انجام می شود، افزود: هدف از این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش 741 هزار نفر در پایگاه های غربالگری و پایش سلامت هلال احمر اصفهان

پایش 741 هزار نفر در پایگاه های غربالگری و پایش سلامت هلال احمر اصفهان