مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-28حوادث

تشکیل کارگروه های هفت گانه در پلیس پایتخت برای مقابله با ویروس کرونا


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مصوبه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا از تشکیل کارگروه های هفت گانه و دیگر تمهیدات پلیس پایتخت در این زمینه خبر داد.

- فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مصوبه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا از تشکیل کارگروه های هفت گانه و دیگر تمهیدات پلیس پایتخت در این زمینه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی با تاکید بر ضرورت ماندن در خانه و خودداری از حضور در مجامع و مراکز عمومی برای قطع زنجیره شیوع کرونا، بیان داشت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از روز گذشته هفت کارگروه در زمینه های کنترل مبادی خروجی، حمل و نقل درون شهری، اصناف، پارک ها و بوستان ها، فضای مجازی، عملیات روانی و اطلاع رسانی و بهداری در پلیس پایتخت تشکیل که وظایف هر کدام مشخص و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر تهران و برخورد با افراد متخلف، عنوان داشت: با توجه به مصوبه کمیته اجتماعی-انتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با رانندگان متخلفی که به شهری غیر محل سکونت خود وارد شوند، مبلغ 500 هزار تومان جریمه و خودروی آنها برای مدت یک ماه توقیف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه های هفت گانه در پلیس پایتخت برای مقابله با ویروس کرونا

تشکیل کارگروه های هفت گانه در پلیس پایتخت برای مقابله با ویروس کرونا