مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:052020-03-28اجتماعي

غربالگری 78 هزار نفر توسط 14 پایگاه غربالگری جمعیت هلال احمر کردستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از غربالگری و تب سنجی بیش از 78 هزار نفر و شبانه روزی شدن فعالیت پایگاه های غربالگری جمعیت هلال احمر به منظور کنترل و جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از غربالگری و تب سنجی بیش از 78 هزار نفر و شبانه روزی شدن فعالیت پایگاه های غربالگری جمعیت هلال احمر به منظور کنترل و جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

محمدباقر محمدی امروز(9 فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استان و در راستای کنترل ترددهای استان و کنترل قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس، 6 پایگاه غربالگری در شهرستان های استان راه اندازی شد که در مجموع پایگاه های فعال غربالگری استان به 14 عدد رسید.

وی افزود: در راستای تصمیمات متخذه در ستاد مدیریت بحران استان، پایگاه های غربالگری در کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان های استان مستقر شده و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امدادرسان، تردد مسافرین را با جدیت و نظارت بیشتری کنترل می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان بیان کرد: از امروز فعالیت پایگاه های غربالگری به صورت 24 ساعته درآمده و داوطلبان جمعیت هلال احمر در 14 پایگاه غربالگری به صورت شبانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 78 هزار نفر توسط 14 پایگاه غربالگری جمعیت هلال احمر کردستان

غربالگری 78 هزار نفر توسط 14 پایگاه غربالگری جمعیت هلال احمر کردستان