مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:562020-03-28اقتصادي

فعال معدنی: باید مراقب بحران اقتصادی بعد از کرونا بود


در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی اردکان مبنی بر ضرورت تعطیلی واحدهای تولیدی این شرکت ، ناصر تقی زاده روزشنبه در گفت و گو با ایرنا بر ضرورت تشدید اقدامات پیشگیری برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

وی افزود: این مجتمع با اتخاذ تدابیر لازم از جمله کاهش تعداد کارکنان در هر نوبت کاری و کنترل و نظارت کامل بر وضعیت جسمی و سلامتی آنها با استقرار تیم های مجهز پزشکی و بهداشتی، همچنان به روند تولید و فعالیت واحدها ادامه می دهد .

وی متوقف کردن خطوط تولید را در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار و تلاش است جایز ندانست و در عین حال حفظ سلامتی کارکنان را از جمله اولویت های اصلی مجتمع برشمرد.

تقی زاده تصریح کرد: این روزها بیش از هر زمان دیگری مدیریت بحران نمود پیدا کرد، و باید با اتخاذ تدابیر منطقی و به دور از احساسات، هم با این بیماری مقابله کرد و هم به فکر اقتصاد کشور بود .

وی بار دیگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به سال جهش تولید اظهار داشت: اکنون بسیاری از واحدهای صنفی و تولیدی تعطیل است و مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت .

به گفته مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو، بنابر این نباید به گونه ای عمل کرد که بعد از پایان این بحران با بحران دیگری چون رکود اقتصادی مواجه شویم زیرا کرونا دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال معدنی: باید مراقب بحران اقتصادی بعد از کرونا بود

فعال معدنی: باید مراقب بحران اقتصادی بعد از کرونا بود