مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:562020-03-28سياسي

حضور نیروهای نظامی و انتظامی در 54 نقطه از آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی مصطفوی ظهر شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور خاطر نشان کرد: در 54 نقطه از گلوگاه های استان نیروهای نظامی و انتظامی برای جلوگیری از تردد بین شهری حضور دارند.

وی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی از اصناف طی تعطیلات نوروزی ادامه داد: در این زمینه نیز تاکنون 73 واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده و 11 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

معاون استاندار سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: به دستور ریاست جمهوری 100 هزار میلیارد تومان معادل با 20 درصد بودجه کل کشور به موضوع مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داده شده است.

مصطفوی با اشاره به اینکه ظرفیت های بیمارستانی کشور و استان جوابگوی بیماران کرونایی است گفت: ایران اسلامی به عنوان دومین کشور بعد از چین بیشترین تعداد بهبود یافتگان را دارد و این مهم نشانگر عملکرد قابل قبول کشور در مبارزه با این ویروس منحوس دارد.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین اقدامات در راستای قطع زنجیره بیماری کرونا در جامعه، توجه مردم به حضور در منزل به جای حضور در تفرجگاه ها و مراکز تفریحی است که به این منظور، برنامه ریزی ویژه ای برای روز سیزدهم فروردین (سیزده بدر) انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیروهای نظامی و انتظامی در 54 نقطه از آذربایجان غربی

حضور نیروهای نظامی و انتظامی در 54 نقطه از آذربایجان غربی