مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:562020-03-28اجتماعي

پارک های سطح شهر ارومیه برای جلوگیری از حضور مردم نوارکشی شد


محمد حضرت پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روز 13 بدر امسال نیز اجازه تجمع، حضور و چادر زدن هیچ کس را در فضاهای سبز شهری نخواهیم داد.

وی همچنین از جمع آوری بساط دستفروشان برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و بیان کرد: این امر در راستای حفظ سلامت این افراد و شهروندان اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر برای جلوگیری از بروز مشکل برای شهروندان، فعالیت ناوگان تاکسی رانی همچنان در این شهر ادامه دارد ولی امیدواریم رانندگان تاکسی و مسافران موارد بهداشتی را رعایت کنند.

شهردار ارومیه تاکید کرد: نابودی کروناویروس تنها در گرو مشارکت شهروندان و رعایت همه جانبه مسائل بهداشتی و ماندن در خانه ها محقق می شود که در این راستا از مرم می خواهیم مسوولان متولی امر را برای سلامتی خود و همه افراد جامعه یاری کنند.

حضرت پور همچنین خواستار توجه ویژه خیّران شهر ارومیه به کارگران فصلی و خانواده آنان شد و اضافه کرد: شهرداری ارومیه با کمک و مشارکت خیّران بسته های حمایتی در منطقه خیابان شهید کوهنورد توزیع کرده است که این روند می تواند بسیار گسترده تر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، طی روزهای ابتدایی سال برخی از شهروندان ارومیه ای بدون توجه به توصیه های بهداشتی به صورت گسترده در پارک ها حاضر شده بودند که این امر انتقاد استاندار آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های سطح شهر ارومیه برای جلوگیری از حضور مردم نوارکشی شد

پارک های سطح شهر ارومیه برای جلوگیری از حضور مردم نوارکشی شد