مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-28اقتصادي

یک میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی مازندران تب سنجی شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از غربالگری وپایش سلامت بیش از یک میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی های استان در قالب اجرای طرح تب سنجی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی اکبری با اشاره به مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی مهار کرونا در خصوص اجرای کنترل سلامت همه سرنشینان خودروها درمبادی ورودی و خروجی های استان گفت: هلال احمراستان مازندران در راستای اجرای مصوبه با برپایی 15 پایگاه تست غربالگری در مبادی ورودی و خروجی شهرستان های آمل، نوشهر، رامسر، بهشهر، گلوگاه، سوادکوه، چالوس، قائمشهرو ساری عملیات پایش سلامت مسافرین ورودی و خروجی را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: تاکنون سرنشینان 336 هزار خودرو به استعداد بیش از یک میلیون نفر مورد غربالگری و تب سنجی قرارگرفتند که از این تعداد هزار و 386 نفر دارای درجاتی از تب بودند که برای بررسی بیشتر به واحد پزشکی مستقر در ایستگاههای مذکور هدایت که در نهایت 160 نفر که مشکوک به ویروس کووید 19 بودند برای قرنطینه و طی مراحل درمانی ارجاع شدند.

اکبری با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان برای اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع کردن زنجیره ویروس مرگبار کرونا گفت: تحقق این طرح مستلزم اجتناب مردم از هرگونه سفرهای غیرضروری و ماندن در خانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی مازندران تب سنجی شدند

یک میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی مازندران تب سنجی شدند