مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:252020-03-28اقتصادي

چین دوباره همه سینماها را تعطیل کرد


دولت چین صدها سالن سینمایی را که طی دو هفته اخیر و پس از جلوگیری از پیشرفت شیوع ویروس کرونا بازگشایی کرده بود، مجددا تعطیل کرد.

- مسئولان چینی که قصد داشتند به تدریج تمامی 70 هزار سالن سینمایی تعطیل شده را بازگشایی کنند، از تصمیم خود عقبنشینی کردند و به سبب نگرانی از موج دوم شیوع ویروس کرونا در این کشور، 600 سالن سینمایی را که اخیرا چراغ سبز فعالیت مجدد را دریافت کرده بودند را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

دستور به تعطیلی مجدد سینماهای چین در حالی صادر شده است که روز پنجشنبه شهرداری شانگهای از دریافت مجوز آغاز فعالیت 205 سالن در این شهر خبر داده بود و هفته گذشته نیز China Film Group که یک توزیع کننده اصلی و مورد حمایت دولت است، طرحی را ارائه کرده بود که بر اساس آن سینماهای چین فیلم های پرفروش گذشته داخلی و هالیوودی از جمله سری فیلم های انتقام جویان را مجددا اکران کند تا از این طریق مخاطبان را وسوسه کند دوباره به سینما بیایند.

طرح بازگشایی تدریجی 70 هزار سالن سینما در چین، امیدواری بزرگی در سطح بین المللی ایجاد کرده بود چرا که در حال حاضر سینماها در اغلب نقاط جهان از جمله آمریکای شمالی، اروپا، ژاپن و .

درهای خود را به روی مخاطبان بسته اند و تصمیم به تعطیلی مجدد سینماها در چین موجب ناامیدی سهامداران در کل صنعت سینما شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین دوباره همه سینماها را تعطیل کرد

چین دوباره همه سینماها را تعطیل کرد