مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:152020-03-28فرهنگي

تمدید فرصت ارسال آثار به نمایشگاه عکس «هوران» مهاباد تا 15 فروردین


رحیم بایزیدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه در 2 بخش دوربین حرفه ای و دوربین تلفن همراه و با همکاری پایگاه خبری هاژه و استودیو فیلم و عکس زانیار این شهرستان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: محدودیتی در موضوع آثار ارسالی وجود ندارد اما تعداد آثار در هر بخش باید حداکثر پنج عکس باشد که توسط کمیته فنی نمایشگاه مورد داوری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه آثار برتر پس از داوری چاپ شده و در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت افزود: گواهی رسمی انجمن سینمای جوانان به صاحبان آثار راه یافته به نمایشگاه اعطا می شود.

وی گفت: علاقه مندان تا 15فروردین فرصت دارند تا آثار خود را به آدرس پستی دبیرخانه، دفتر انجمن سینمای جوانان واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد ارسال و یا به آدرس الکترونیکی hooran2020@gmail.

com و یا آیدی تلگرام hooran2020@ ارسال کنند.

بایزیدی اضافه کرد: علاقه مندان به همراه آثار ارسالی خود، نام صاحب اثر، کد ملی و شماره تماس را قید کنند تا در صورت نیاز با آنان تماس برقرار شود.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد افزود: بررسی آثار در فروردین ماه جاری انجام می شود و زمان برپایی نمایشگاه نیز در اردیبهشت امسال در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید فرصت ارسال آثار به نمایشگاه عکس «هوران» مهاباد تا 15 فروردین

تمدید فرصت ارسال آثار به نمایشگاه عکس «هوران» مهاباد تا 15 فروردین