مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:152020-03-28پزشكي

50 نفر با علائم کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان بستری هستند


دکتر محمد مهران امینی فرد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان تا کنون بیش از سه هزار نفر با علائم تنگی نفس در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ویزیت شدند که از این تعداد 255 نفری بستری شدند.

وی بیان کرد: از 255 بیمار بستری شده 205 نفر بهبود و ترخیص شدند و 50 نفر دیگر در بیمارستان های جنوب سیستان و بلوچستان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با بیان اینکه تا کنون 2 نفر بر اثر کرونا در حوزه این دانشگاه فوت کرده اند گفت: هم اینک آزمایش 17 نفر به ویروس کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان مثبت شده است.

وی ضمن انتقاد از برخی از شهروندان که هنوز ویروس کرونا را جدی نگرفته اند از عموم مردم درخواست کرد که خطر کرونا را جدی گرفته و با پرهیز از خروج های غیرضرور از خانه، کمک کار کارکنان بهداشت و درمان باشند.

امینی فرد افزود: متاسفانه هنوز شاهد برپایی مراسم های عروسی و اجتماعات غیر ضروری در جنوب سیستان و بلوچستان هستیم که اگر مردم رعایت نکنند طبق قانون با آنها برخورد می شود.

وی بیان کرد: علما همانطور که نمازهای جمعه را تعطیل کردند خوب است نمازهای جماعات را نیز در منزلشان اقامه کنند تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 نفر با علائم کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان بستری هستند

50 نفر با علائم کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان بستری هستند