مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:062020-03-28اجتماعي

طرح فاصله گذاری اجتماعی ترافیک جاده های خراسان رضوی را بسیار سبک کرد


سرهنگ محمد علی احسانبخش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های غربالگری، پلیس راه و نیروی انتظامی در پنج نقطه ورودی و خروجی های مشهد مستقر هستند و اجازه ورود خودروهای غیر بومی را به مشهد نمی دهند و از خروج خودروها از مشهد نیز جلوگیری می کنند.

وی ادامه داد: همچنین تیم های پلیس و غربالگری در 29 نقطه استان به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مستقر شده اند و همه خودروهای دارای پلاک غیر بومی بازگردانده می شوند.

وی گفت: هم اینک ترافیک در تمام جاده های استان بسیار سبک است و حادثه ترافیکی خاصی نیز طی 24 ساعت گذشته در این استان رخ نداده است.

طرح فاصله گذاری اجتماعی یک مصوبه ملی است که از سوی کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مستقر در وزارت کشور، مدیریت، اجرا و نظارت می شود.

مدت تعیین شده برای اجرای این طرح هشتم تا پانزدهم فرودین ماه جاری است که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تمدید خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فاصله گذاری اجتماعی به معنای تلاش برای به حداقل رساندن تماس های بین فردی و همچنین ترددها و مسافرت های بین شهری است.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری اجتماعی ترافیک جاده های خراسان رضوی را بسیار سبک کرد

طرح فاصله گذاری اجتماعی ترافیک جاده های خراسان رضوی را بسیار سبک کرد