مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 07:352020-03-28پزشكي

احتمال تعطیلی محوطه سرگذر و سبزه میدان در همدان


مدیرسلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از احتمال تعطیلی سرگذر و سبزه میدان طی امروز خبر داد.

- لیدا رفعتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از نانوایی ها و سوپرمارکت های همدان اظهار کرد: با هرگونه تخلفی برخورد شدید داریم خصوصا در حال حاضر نسبت به تجمعات سختگیرانه عمل می کنیم.

وی بیان کرد: عدم تجمع، رعایت فاصله و  نحوه پرداخت پول مورد بازرسی قرار می گیرد و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد شهروندان با سامانه 3143  به ما اطلاع دهند تا برخورد به موقع صورت گیرد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تخلفات سریع پیگیری و اخطار به تعطیلی واحد داده می شود و یا در مدت 48 ساعت پلمب خواهد شد گفت: در نوروز امسال به چند نانوایی اخطار تعطیلی داده شد.

وی با بیان اینکه بازرسی ها از سوپرمارکت ها نیز انجام می شود افزود : با بازدیدی که از بازارهای سطح شهر داشته ایم متاسفانه برخی از مردم به توصیه ها توجه نمی کنند و خصوصا در بازار روزها تجمع دارند.

رفعتی با بیان اینکه در سرگذر و سبزه میدان تراکم جمعیت بالاست و این آسیب می رساند گفت: در این خصوص درخواستی به فرماندار شهرستان همدان دادیم که این نواحی حتما تعطیل شوند و احتمالا این اقدام امروز صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی محوطه سرگذر و سبزه میدان در همدان

احتمال تعطیلی محوطه سرگذر و سبزه میدان در همدان