مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 07:152020-03-28اجتماعي

آغاز بارش ها در کشور از عصر امروز/ پیش بینی بارش شدید در 13 استان


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به آغاز بارش ها در کشور از عصر امروز (9 فروردین) گفت: بارش ها در 13 استان شدید و بین 50 تا 110 میلیمتر پیش بینی می شود.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به آغاز بارش ها در کشور از عصر امروز (9 فروردین) گفت: بارش ها در 13 استان شدید و بین 50 تا 110 میلیمتر پیش بینی می شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه بارش ها در کشور از عصر امروز (9 فروردین) آغاز می شود، اظهار کرد: از این رو عصر امروز در استان های ایلام، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب فارس حدود 50 تا 70 میلیمتر بارش خواهیم داشت همچنین پیش بینی می شود که بارش ها به صورت محلی بیش از 70 میلیمتر باشد.

به گفته ضیاییان، عصر امروز همچنین در غرب اصفهان، بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و غرب یزد نیز بارش هایی بین 20 تا 40 میلیمتر خواهیم داشت و امکان بارش بیش از 40 میلیمتر به صورت محلی نیز وجود دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش ها فردا (10 فروردین) شدت بیشتری می گیرد، تصریح کرد: از اینرو فردا در استان های لرستان، شمال و شرق خوزستان، شرق چهار محال و بختیاری، کهگیلویه وبویر احمد، شمال بوشهر و فارس بارش ها بین 70 تا 110 میلیمتر و به صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش ها در کشور از عصر امروز/ پیش بینی بارش شدید در 13 استان

آغاز بارش ها در کشور از عصر امروز/ پیش بینی بارش شدید در 13 استان