مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 07:052020-03-28سياسي

جهش تولید نیازمند هم افزایی همه دستگاه هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام عباس اسکندری با اشاره به نامگذاری سال 1399 به نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: نامگذاری های سالانه از سوی ایشان، جنب و جوشی را در بین مردم و مسئولان ایجاد کرده و برکت های زیادی را از این مسئله شاهد بوده ایم.

وی افزود: سال گذشته به نام رونق تولید بود و رهبری هم فرمودند اتفاقات خوبی در سال 98 رخ داده و این امید به وجود آمده که می توان از ظرفیت های موجود برای توسعه، رشد و تعالی و در واقع جهش تولید از آنها بهره برد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه همه جوانب از سوی رهبر معظم انقلاب برای نامگذاری سال ها در نظر گرفته می شود گفت: اگر ایشان سال 99 را به نام جهش تولید نامیده اند و تدبیری حکیمانه اندیشیده اند، در واقع همه بخش های دولتی، خصوصی و مردمی باید به پا خیزند، حتی بخش های فرهنگی و اجتماعی هم باید آماده کار باشند زیرا همه این حوزه ها به هم پیوسته هستند و اگر همه به میدان بیایند شاهد اتفافات خوبی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ابتدا باید ظرفیت سنجی کرد تا ببینیم چه پتانسیل هایی برای جهش تولید در اختیار داریم، ممکن است دستگاه های مختلف ظرفیت های گوناگونی داشته باشند که نیاز به هماهنگی میان آنها وجود دارد زیرا اقدامات جزیره ای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید نیازمند هم افزایی همه دستگاه هاست

جهش تولید نیازمند هم افزایی همه دستگاه هاست