مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 07:002020-03-28فرهنگي

داستان های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید/ ارسال فیلم نمایش عروسکی


معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری با تغییر برنامه در زمان بیماری کرونا برنامه های متعددی از گوش دادن به داستان های باغ موزه قصر به صورت آنلاین تا مسابقه نمایش عروسکی ویژه کودکان را در نظر گرفته است.

- معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری با تغییر برنامه در زمان بیماری کرونا برنامه های متعددی از گوش دادن به داستان های باغ موزه قصر به صورت آنلاین تا مسابقه نمایش عروسکی ویژه کودکان را در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زندوکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری از روند اجرای برنامه های این سازمان در ایام نوروز 99 خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های هنری که برای ایام نوروز تا اول ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده، به شکلی تغییر کرده که به صورت مجازی انجام شود و نیازی به حضور فیزیکی شهروندان نداشته باشد.

وی افزود: باغ موزه قصر داستان های این موزه را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند با داستان های این موزه آشنا شوند.

زند وکیلی با بیان اینکه گالری و موزه گردی مجازی از دیگر امکاناتی است که سازمان فرهنگی هنری در این ایام خانه نشینی در اختیار شهروندان قرار داده است، گفت: این بهانه ای شد تا زیرساخت ها را برای این اتفاق فراهم کنیم تا بعد از رها شدن از ویروس کرونا هم، موزه و گالری گردی مجازی به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید/ ارسال فیلم نمایش عروسکی

داستان های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید/ ارسال فیلم نمایش عروسکی