مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-28اقتصادي

جهش تولید با مشارکت مردم درفعالیت های اقتصادی محقق می شود


مرتضی بابایی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: برای تحقق شعار سال نیاز است تا شرایطی به وجود آید که اقشار مختلف مردم هر فعالیت تولیدی را که خود را در آن توانمند می بینند، انجام دهند.

وی افزود: ارتقاء فرهنگ سرمایه گذاری در فعالیت های تولیدی با هدف تقویت اقتصاد ملی و استفاده از محصولات داخلی به جای کالاهای خارجی از جمله مهمترین اقداماتی است که مردم می توانند در مسیر عملی شدن جهش تولید، انجام دهند.

وی ادامه داد: ایرانیان همواره برای آزادی و استقلال خود غیرت به خرج داده اند، این غیرت ملی باید خودش را در تولید و مصرف هم نشان دهد، جهش تولید به معنای رونق اقتصاد است و رونق اقتصاد باعث اشتغال می شود که کاهش آسیب های اجتماعی را در پی دارد.

نماینده استاندار در کانون کارفرینان استان گفت: مردم همچنین می توانند با فرهنگ سازی و تشویق دوستان، همکاران و بستگان خود به مصرف کالاهای داخلی در زمینه جهش تولید در کشور گام بردارند.

وی افزود: ایفای نقش مؤثر توسط نخبگان جامعه همچون دانشگاهیان با انجام پژوهش های لازم و تربیت نیروهای کارآمد و عالمان دینی با تشویق و تبیین آموزه های دینی در خصوص فرهنگ کار و تلاش از دیگر راهکارهای توسعه مشارکت مردمی در راستای عملیاتی ساختن شعار سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید با مشارکت مردم درفعالیت های اقتصادی محقق می شود

جهش تولید با مشارکت مردم درفعالیت های اقتصادی محقق می شود