مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-28سياسي

46 نقطه ورودی و خروجی استان بوشهر کنترل می شود


استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: با حضور بسیج و نیروی انتظامی، 46 نقطه ورودی و خروجی استان بوشهر کنترل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در بازدید از ورودی و خروجی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا شاهد تلاش های بسیار خوبی هستیم و نیروهای مردمی هم همکاری خوبی را دارند.

وی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و اضافه کرد: با حضور بسیج و نیروی انتظامی، 46 نقطه ورودی و خروجی استان بوشهر کنترل می شود.

استاندار بوشهر با اشاره به کنترل تب سنجی افراد توسط نیروهای هلال احمر خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج، نیروی انتظامی و هلال احمر در مبادی ورودی شهرهای استان تلاش های بسیار خوبی دارند.

وی با اشاره به اینکه تنها واکسن مقابله با بیماری کرونا پرهیز از اجتماعات است، ادامه داد: هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در خانه ماندن است.

گراوند افزود: در مرحله نخست مبارزه با کرونا، مردم استان از جمله بازاریان و اصناف بیشترین همکاری را داشتند و انتظار داریم در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی هم نهایت همکاری را داشته باشند تا شاهد شکست این بیماری باشیم‪.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 نقطه ورودی و خروجی استان بوشهر کنترل می شود

46 نقطه ورودی و خروجی استان بوشهر کنترل می شود