مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:252020-03-28سياسي

ایرنا، رسانه حامی تولید


رسانه با ایجاد فضایی آرام، دادن امید و با بهبود جو روانی هم می تواند موجب کمک به رونق تولید شود.

جو روانی نامناسب و نبود آرامش می تواند بر تولید و بازار اثر منفی بگذارد بنابراین رسانه در حفظ فضای آرام و ایجاد آن نقش مهمی دارد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج هم در راستای این وظایف خود توانسته سال گذشته در بخش های خبری، پوششی، گزارش، یادداشت و میزگرد نقش خود را در حد توان ایفا کند تلاش کرده و با بازتاب مشکلات استان کمتربرخورداری همچون کردستان به حل این مشکلات کمک کند و این رویه را تا پایان سال ادامه داده است.

بازتاب تمامی جلسات اقتصادی در طول سال همچون جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، کارگروه توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، شورای معادن استان، شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و بازتاب خبری و تصویری راه اندازی واحدهای تولیدی جدید بخشی از فعالیت های این رسانه بوده است.

خبرگزاری ایرنا دفتر سنندج به عنوان نماینده رسانه رسمی کشور اطلاع رسانی در مورد فعالیت های عمرانی و اقتصادی دولت را نیز به صورت منظم پیگیری کرده است.

بازتاب سفر مسوولان کشوری همچون وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور به کردستان و مسوولان خارجی همچون استاندار سلیمانیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرنا، رسانه حامی تولید

ایرنا، رسانه حامی تولید