مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:252020-03-28اقتصادي

میزان تولید الکل در ایلام به 10 هزار لیتر در روز افزایش می یابد


حیدر نعمتی در بازدید از کارخانه الکل کیمیاگران بدره به همراه جمعی از مسوولان محلی اظهار داشت: با تعمیر و افزایش یک دیگ بخار دیگر تا روز سه شنبه آینده، میزان تولید الکل در این کارخانه افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: در این شرایط، راه اندازی و افزایش تولید این کارخانه به ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف به ویژه بیمارستانهای محل پذیرش بیماران کرونایی در استان کمک کرد.

نعمتی گفت: اکنون الکل بر پایه 70 درصد به همراه سایر مواد بهداشتی نظیر ماسک و دستکش در قالب پک بهداشتی از طریق سامانه الکترونیکی به صورت تحویل در منزل در اختیار شهروندان ایلامی برای ضدعفونی و مبارزه با ویروس کرونا قرار می گیرد.

ممانعت از ورود 100 خودرو غیر بومی در مسیر پل گاومیشان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در بازدید از مبادی وردی استان ایلام در شهرستان دره شهر و پل گاومیشان نیز اظهار داشت: بر اساس بازدید بعمل آمده از ایستگاه پل گاومیشان در آغازین ساعت های اجرای طرح از ورود بیش از 100 خودروی غیربومی به شهرستان دره شهر ممانعت بعمل آمده و این روند با شدت هرچه تمام تر تا پایان اجرای طرح ادامه خواهد یافت.

نعمتی افزود: پس از ابلاغ دستورالعمل مهم قطع زنجیره انتقال و منع عبور و مرور افراد غیرساکن در استان و با دستور استاندار ایلام مبادی وردی استان از ساعت صفر جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تولید الکل در ایلام به 10 هزار لیتر در روز افزایش می یابد

میزان تولید الکل در ایلام به 10 هزار لیتر در روز افزایش می یابد