مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:252020-03-28اقتصادي

چهارمین واحد صنعتی تولید ماسک در قزوین آغاز به کار کرد


معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: برای تأمین نیازهای بهداشتی استان چهارمین واحد صنعتی تولید ماسک در قزوین آغاز به کار کرد.

- عیسی قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و ضرورت تأمین اقلام بهداشتی نسبت به هماهنگی با واحدهای صنعتی برای تغییر خطوط تولید برخی کارخانه ها و صدور مجوز جدید برای تأمین نیازها اقدام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: با همکاری و هماهنگی سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی استان در حال حاضر چهارمین واحد صنعتی تولید ماسک برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در شهرک صنعتی کاسپین قزوین آغاز به کار کرده است.

قبادی افزود: تا چندی پیش سه واحد صنعتی در استان قزوین ماسک پزشکی تولید می کردند که واحد صنعتی چهارم برای افزایش تولید و مقابله هرچه بیشتر با ویروس کرونا در شهرک صنعتی کاسپین شروع به کار کرد.

وی تصریح کرد: از این چهار واحد صنعتی، 2 واحد ماسک مورد نیاز واحدهای بیمارستانی و درمان، یک واحد صنعتی ماسک مورد نیاز شهروندان و یک واحد دیگر هم ماسک مورد نیاز نیروهای نظامی و صنایع دفاع را تولید و تأمین می کنند.

قبادی اظهار داشت: میزان تولید ماسک واحدهای پزشکی در قزوین به 31 هزار عدد در روز رسیده است، و با بررسی و برآوردهای صورت گرفته، تعداد 9 هزار عدد ماسک برای مجموعه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین واحد صنعتی تولید ماسک در قزوین آغاز به کار کرد

چهارمین واحد صنعتی تولید ماسک در قزوین آغاز به کار کرد