مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-28سياسي

استاندار اردبیل: جهش تولید را در اردبیل محقق می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنیه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو اظهار کرد: ابلاغیه به معاونت ها و تشکیل کارگروه ها در اردبیل انجام و برنامه مدونی تدوین شده و اقدامات تحقق برنامه شعار سال در اردبیل عملیاتی می شود.

وی افزود: ما تحقق شعار سال را شروع کرده ایم و از راهکارهای اساسی برای تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید فراهم کردن زیر ساخت های اساسی از جمله فرهنگی، اقتصادی می باشد که با برنامه ریزی در استان اردبیل انجام شده است به گفته وی ، مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز باید برنامه ریزی عملیاتی برای تحقق شعار سال انجام دهند تا بتوانیم امسال در جهش تولید در استان اقدامات عملی را برای مردم بیان کنیم و تما تلاش ها در این حوزه صورت خواهد گرفت.

استاندار اردبیل بیان کرد: در بخش های کشاورزی، اقتصادی، عمرانی، گردشگری جهش باید انجام گیرد و زیرساخت های لازم برای این امر شروع شده تا بتوانیم در این حوزه اقدامات اساسی انجام دهیم.

بهنام جو ادامه داد: در ساماندهی استان اردبیل اقدامات و جهش خوبی از سال گذشته شروع شده در حالیکه تاکنون 140 کیلومتر جاده چهار خطه داشتیم سال گذشته 50 کیلومتر به این جاده ها اضافه شده و هر سال برنامه داریم 50 الی 60 کیلومتر جاده اضافه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: جهش تولید را در اردبیل محقق می کنیم

استاندار اردبیل: جهش تولید را در اردبیل محقق می کنیم