مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-28سياسي

طرح غربالگری روستاهای الموت شرقی قزوین در برابر کرونا آغاز شد


مسئول برگزاری این طرح و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی شهر معلم کلایه مرکز بخش الموت شرقی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: مرحله اول این طرح در پایان اسفند ماه سال قبل در روستاهای آتان، هنیز و کلایه اجرا شده بود و دومین دوره طرح غربالگری در روستاهای الموت شرقی از امروز به مدت سه روز آغاز شد.

محسن شعبانی گفت: این طرح با همکاری مشترک حوزه بسیج معلم کلایه، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشگاه علوم پزشکی قزوین، هلال احمر، دهیاران و بخشداری معلم کلایه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در اولین روز از اجرای این طرح، کلیه اهالی روستاهای شمس کلایه، اناده، ترکان، جولادک، آفتابدر، باغ کلایه، شورستان و شهرک مورد غربالگری تب سنجی و تست اکسیژن قرار گرفته اند و همچنین آموزش های لازم در خصوص مراقبت و قرنطینه خانگی به خانواده های ساکن در روستاها داده می شود.

شعبانی ادامه داد: این طرح سه روز در منطقه الموت شرقی نیز برگزار می شود و تلاش می کنیم در روزهای آتی به روستاهای دیگر این منطقه خدمت رسانی کنیم.

این مسوول افزود: در شهر معلم کلایه که شامل محله های شمس کلایه، اناده ، اسطلبر و معلم کلایه است علاوه بر تست های غربالگری و ارائه آموزش ها، به هر یک از خانواده ها، بسته بهداشتی رایگان شامل ماسک، دستکش، الکل و بروشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح غربالگری روستاهای الموت شرقی قزوین در برابر کرونا آغاز شد

طرح غربالگری روستاهای الموت شرقی قزوین در برابر کرونا آغاز شد