مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:552020-03-28بين الملل

طرح روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل برای همکاری جهانی علیه کرونا


نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام کرد طرحی را به مجمع عمومی تحویل داده که در آن خواستار همکاری کشورهای جهان در راستای مبارزه با ویروس کرونا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روسیه طرحی را به مجمع عمومی سازمان ملل تحویل داد که در آن بر صدور اعلامیه همکاری جهانی جهت مبارزه علیه ویروس کرونا تأکید شده است.

به نوشته خبرگزاری تاس ، نماینده روسیه در سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد: فدراسیون روسیه در تاریخ 26 مارس 2020 طرحی را به مجمع عمومی سازمان ملل تحویل داد تا این مجمع درخصوص مقابله با ویروس کرونا اعلام همبستگی کند .

وی افزود: این پروژه طبق منشور سازمان ملل در زمینه همکاری کشورها است که در قانون اصول بین المللی اعلامیه سازمان ملل در سال 1970 ذکر شده است.

این اعلامیه به طور اخص رهبری سازمان بهداشت جهانی در مبارزه با این همه گیری؛ موافقت کشورها درخصوص همکاری با یکدیگر و سازمان بهداشت جهانی به منظور توسعه بخشیدن به روش هایی که می توانند انتشار [ویروس کرونا] را مهار و درمان آن را تضمین کند؛ کمک به آسیب پذیرترین کشورها به خصوص کشورهای در حال توسعه؛ توقف جنگ تجاری و تحریم های یک جانبه بدون موافقت شورای امنیت؛ جلوگیری از ایجاد تبعیض میان کشورها، مردم و افراد در برابر همه گیری؛ مبارزه با احتکار اقلام ضروری اولیه؛ به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل برای همکاری جهانی علیه کرونا

طرح روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل برای همکاری جهانی علیه کرونا