مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:152020-03-28سياسي

برگزاری رزمایش سراسری پدافند میکروبی در یزد


فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد با بیان این که برابر دستور مقام معظم رهبری سپاه پاسداران با تمام توان تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهد بود از برگزاری رزمایش سراسری پدافند میکروبی در تمام شهرستان های استان خبر داد.

- ایسنا/یزد فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد با بیان این که برابر دستور مقام معظم رهبری سپاه پاسداران با تمام توان تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهد بود از برگزاری رزمایش سراسری پدافند میکروبی در تمام شهرستان های استان خبر داد.

سرهنگ رضا پورشمس در حاشیه مراسم آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک که همزمان با سراسر کشور و با عنوان رزمایش شهدای مدافع سلامت در استان یزد برگزار شده است، ضمن تبریک فرا رسیدن روز پاسدار، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این رزمایش سراسری از امروز طی دو روز نهم و دهم در تمام استان های کشور توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: این رزمایش پدافند میکروبی در استان یزد هم با ظرفیت های گسترده سپاه الغدیر، تیپ 18 مردم پایه الغدیر، 12 ناحیه مقاومت، مراکز آموزشی آیت الله خاتمی، مرکز شهید صدوقی، مرکز پهباد نبی اکرم(ص) و آموزشگاه رزم مقدماتی حضرت ولی عصر(عج) اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش سراسری پدافند میکروبی در یزد

برگزاری رزمایش سراسری پدافند میکروبی در یزد