مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:552020-03-28فرهنگي

تمدید جشنواره سراسر طنز دانشجویی «تلخند» تا 15 فروردین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی زنجان، مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند که قرار است به میزبانی زنجان برگزار شود، تا 15 فروردین ماه امسال تمدید شد.

این دوره از جشنواره سراسرس طنز دانشجویی تلخند در دو بخش شعر و نثر برگزار شده و علاقه مندان می توانند در هر دو بخش و بدون هیچ گونه محدودیتی شرکت کنند که برای حضور در این جشنواره، متقاضیان باید آثار خود را به پست الکترونیکی patoghetanz@gmail.

com و یا ادمین کانال جشنواره به نشانی @patoghejahadi ارسال کنند.

علاقه مندان برای ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند در هر دو بخش شعر و نثر می توانند تا 15 فروردین ماه امسال اقدام به این کار کنند و ملاک حضور برای علاقه مندان در این جشنواره، دانشجو بودن آن ها بوده و یا حداکثر باید یک سال از فارغ التحصیلی آن ها گذشته باشد.

مضمون و محتوا، انسجام، بهره گیری از آرایه های ادبی، فصاحت، بلاغت، نوآوری و پرداختن به موضوعات روز، از شاخص های ارزیابی آثار بوده و تعداد کلمات در بخش نثر، حداقل 100 کلمه و حداکثر 2000 کلمه باید باشد.

موضوعات این جشنواره شامل رویدادهای زندگی دانشجویی (خوابگاه، سلف غذاخوری، استاد، امتحانات، فضای دانشگاه، ازدواج و شهریه)، طنز سیاسی با محوریت دشمنان ایران و ایرانی (ترامپ، نتانیاهو، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید جشنواره سراسر طنز دانشجویی «تلخند» تا 15 فروردین

تمدید جشنواره سراسر طنز دانشجویی «تلخند» تا 15 فروردین