مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-28سياسي

بانوی میاندوآبی کارآفرین برتر کشور شد


علی ابرهیم نژاد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 20 بانوی کارآفرین از 13 استان کشور توانستند در دور چهارم نظرسنجی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده بیشترین آرای مردمی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه 10 بانوی کارآفرین روستایی و 10 بانوی کارآفرین شهری از 13 استان کشور توانستند در این نظرسنجی بیشترین آرای مردمی را کسب کنند، افزود: در میان زنان روستایی، نام این بانوی کارآفرین دیده می شود که پس از اعلام و استقرار شرایط عادی برای اجتماع از او تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: این بانوی موفق و کارآفرین، سال گذشته نیز در زمینه توانمندسازی زنان عشایر و روستایی به عنوان 10 کارآفرین برگزیده به نخستین جشنواره کشوری روستایی شو راه یافته بود.

بخشدار باروق میاندوآب اظهار داشت: در این جشنواره از میان 100 روستایی و دهیار کارآفرین، پس از انجام داوری های لازم، 10 نفر در زمینه خلاقیت و نوآوری انتخاب و به جشنواره راه یافتند که در آن جشنواره توسط مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل صندوق های خرد زنان روستایی کشور و مدیرعامل سازمان مردم نهاد تکرا و کانون توسعه کارآفرینی روستایی اندیشه پویا با اهدای لوح تقدیر و جایزه ویژه اعطای تسهیلات پنج میلیارد ریالی از محل صندوق کارآفرین امید از این بانوی کارآفرین میاندوآبی تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی میاندوآبی کارآفرین برتر کشور شد

بانوی میاندوآبی کارآفرین برتر کشور شد