مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-28پزشكي

25 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده رایگان در کرمان توزیع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی در بازدید از کارگاه تولید ماسک که به همت بسیج دانشجویی استان کرمان دایر شده است، افزود: مجموعه بسیج در استان کرمان برای کمک و همراهی به کادر درمانی در مواجهه با ویروس کرونا فعال است.

وی بیان کرد: بسیج دانشجویی از مجموعه های موثر است که در حوزه توزیع اقلام بهداشتی و تولید لوازم پزشکی مورد نیاز وارد شده است.

پورابرهیمی اظهار داشت: در مجموع حدود 10 هزار ماسک توسط کارگاه های بسیج دانشجویی استان کرمان روزانه تولید و با ظرفیت بسیج نواحی و غیره حدود 30 هزار ماسک نیاز روزانه استان کرمان را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تولید می شود.

وی ادامه داد: تهیه 100 هزار ماسک را نیز طریق خیران پیگیری کردیم که بخشی از آنها تحویل گرفته شده و تولید بخشی نیز با همکاری بسیج سازندگی در دستور کار است تا در مناطق مختلف شهرستان های کرمان و راور و در حاشیه شهرها و مناطق محروم توزیع شود.

پورابراهیمی افزود: هماهنگی ها با شرکت های بزرگ صنعتی استان کرمان نیز انجام شد و از ظرفیت مصوبات ستاد کرونا هم استفاده کردیم که این منابع در قالب تعهدات شرکت ها به استان کرمان قلمداد شود.

وی خاطرنشان کرد: طی توافق با استاندار و معاونان وزیر صمت با سه شرکت بزرگ ملی مس، مجموعه گل گهر و گهر زمین قرار است بخشی از تعهدات آنها به وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده رایگان در کرمان توزیع شد

25 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده رایگان در کرمان توزیع شد