مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-28بين الملل

ترامپ نیروهای ذخیره و سابق ارتش را به جنگ با کرونا فراخواند


دونالد ترامپ با امضای فرمانی به ارتش آمریکا اجازه داده تا نظامیان ذخیره و برخی از نیروهای سابق خود را در راستای حمایت از پاسخ دهی دولتش به بحران شیوع کروناویروس به خدمت فعال فرابخواند.

- دونالد ترامپ با امضای فرمانی به ارتش آمریکا اجازه داده تا نظامیان ذخیره و برخی از نیروهای سابق خود را در راستای حمایت از پاسخ دهی دولتش به بحران شیوع کروناویروس به خدمت فعال فرابخواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه میلیتری ، بر اساس محتوای این فرمان امضا شده از سوی دونالد ترامپ، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و همچنین واحد گارد ساحلی آمریکا می توانند اکنون به واحدهایشان و اعضای بخش ذخیره آماده به خدمت دستور دهند برای مدت دو سال به خدمت فعال مشغول شوند.

در این حکم عنوان شده که در صورت صدور هرگونه فراخوان مجدد نیروها نباید در یک مقطع بیش از یک میلیون نیروی نظامی در وضعیت خدمت فعال قرار بگیرند.

به نظر می رسد که این دستور عمدتا قرار است در قبال گروهی گزینش شده از اعضای نیروهای ذخیره ارتش آمریکا به ویژه نظامیان ذخیره پاره وقتی که به صورت یک آخرهفته در هر ماه یا دو هفته در هر سال مشغول به خدمت می شوند اعمال شود.

از سوی دیگر این دستور در قبال برخی نیروهایی که قبلا خدمت فعال داشته اما همچنان بر اساس الزامات مربوط به قراردادهایشان در زمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ نیروهای ذخیره و سابق ارتش را به جنگ با کرونا فراخواند

ترامپ نیروهای ذخیره و سابق ارتش را به جنگ با کرونا فراخواند