مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:062020-03-28سياسي

دانش آموزان البرز روز پاسدار را درفضای مجازی گرامی داشتند


فرشته فهمیده روز شنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: دراین برنامه دانش آموزان البرز به صورت خودجوش در پیام رسان های مختلف به ویژه بسیج و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی حمایت خود را از پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشتند.

وی با اشاره به اینکه همه پاسداران تحت امرولی فقیه هستند، خاطرنشان کرد: امروز قدرت سپاه پاسداران وتفکر خالصانه و برآمده از این نهاد مقدس به قدرتی منطقه ای و بین المللی تبدیل شده که دشمنان اسلام را به هراس انداخته است.

وی تصریح کرد: آمریکا درحالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نهادی برآمده از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است تروریست توصیف می کند که جهان تروریست پروری استکبار جهانی را به نظاره نشسته است.

وی اضافه کرد: بزرگترین مولفه ای که سپاه را همچون خاری در چشم دشمنان اسلام قرار داده است دینمداری و مردمی بودن این نهاد مقدس است.

فهمیده با بیان اینکه اگر امروز سپاه پاسداران در اوج کمک رسانی به پیشگیری از بیماری کرونا ویا سیل زدگان کشور خالصانه و جانانه حضور جهادی دارد به واسطه روحیه ولایتمداری و دغدغه دینمداری این نهاد مقدس است ،عنوان کرد: این نهاد با الگوبرداری از سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی(ع) به یاری هموطنان می شتابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان البرز روز پاسدار را درفضای مجازی گرامی داشتند

دانش آموزان البرز روز پاسدار را درفضای مجازی گرامی داشتند