مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 03:502020-03-28سياسي

دعوت از مردم قزوین برای همکاری در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی


نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پیامی مشترک از مردم دعوت کردند تا در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، هدایت الله جمالی پور استاندار و پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پیامی از آحاد مردم شریف استان دعوت کردند تا با رعایت همه جزییات طرح فاصله گذاری اجتماعی و استمرار ماندن در خانه، زمینه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری را فراهم آورند.

متن پیام بدین شرح است: همانگونه که مستحضرید شیوع ویروس منحوس کرونا مدت زمانی است که زندگی بشریت را در سراسر عالَم تحت تأثیر خود قرار داده و تاکنون قربانیان زیادی را در کشورهای مختلف و از جمله میهن عزیز ایران اسلامی گرفته است.

کرونا به گونه ای زندگی عادی ما را تحت الشعاع خود قرارداده است که مراسم های دینی و آیینی به دلیل انتشار آن مدتی است برگزار نمی گردد و دید و بازدیدهای نوروزی نیز برای غلبه براین ویروس خطرناک کنار گذاشته شده است.

این جانبان ضمن تشکر از اکثریت مردم عزیز قزوین که با رعایت موارد بهداشتی و همکاری با شعار در خانه می مانیم تا آلوده نشویم و آلوده نکنیم از بی توجهی برخی از هموطنان و هم استانی ها عزیزمان به هشدارها و توصیه های بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم قزوین برای همکاری در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

دعوت از مردم قزوین برای همکاری در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی