مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 02:452020-03-27حوادث

سیستان و بلوچستان سوار بر امواج رویدادهای سال 98


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سال 98 برای همه مردم ایران سالی همراه با فراز و نشیب های بسیار بود و رویدادهای مهمی در آن رقم خورد که شاید در آینده از جمله رویدادهای تاریخی این کشور محسوب شود.

رویدادهایی که هر کدام خاطراتی تلخ یا شیرین را برای مردم به همراه داشت.

سیستان و بلوچستان هم مانند بسیاری از استان های کشور سال 98 را با یکی از بلایای طبیعی یعنی سیل آغاز کرد البته سیلی که در کنار خسارت ها شاید برای مردم شمال استان بویژه منطقه سیستان شادمانی به ارمغان آورد.

مردم جنوب این استان نیز در ماههای نخست و پایانی سال 98 این رویداد را تجربه کردند بطوریکه سیل خسارت های زیادی به مردم جنوب استان وارد کرد و سبب شد تا آخرین ماه های سال 98 را با سختی سپری کنند.

هر چند این سختی هنوز هم پایان نیافته چرا که بارندگی های سیل آسای فروردین 99 نیز به آن اضافه شده و براساس پیش بینی های هواشناسی مردم این منطقه همچنان باید منتظر بارش های سنگین باشند.

باران رحمت الهی گرچه خسارات و زیانهایی به مردم شمال و جنوب سیستان و بلوچستان وارد کرد اما برکات و شادمانی بسیاری به همراه آورد که آبگیری سدها، بندها، تالاب ها بویژه تالاب هامون جازموریان، هوتک ها، قنوات، چاهها و سفره های زیرزمینی از جمله آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان سوار بر امواج رویدادهای سال 98

سیستان و بلوچستان سوار بر امواج رویدادهای سال 98