مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 02:102020-03-27پزشكي

توصیه های یک پزشک به زنان باردار در دوران کرونا


متخصص جراحی زنان زایمان و نازایی گفت: زنان باردار به دلیل پایین تر بودن سیستم ایمنی بدن نسبت به سایر زنان، بهتر است نسبت به رعایت بهداشت، دقیق تر عمل کنند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری متخصص جراحی زنان زایمان و نازایی گفت: زنان باردار به دلیل پایین تر بودن سیستم ایمنی بدن نسبت به سایر زنان، بهتر است نسبت به رعایت بهداشت، دقیق تر عمل کنند، چرا که بدن در این دوران مستعد عفونت های تنفسی است.

نسترن زمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کرونا نوع جدیدی از ویروس ها و از خانواده سرماخوردگی است، اظهار کرد: در حال حاضر هنوز واکسنی برای کروناویروس وجود ندارد و تفاوت کرونا با دیگر ویروس ها در نحوه انتقال، دوره پنهان و ماندگاری این ویروس است.

وی افزود: این موضوع که مادران باردار بیش از سایر افراد در معرض ابتلا به ویروس هستند، هنوز اثبات نشده است اما به دلیل اینکه تغییرات بارداری بر روی سیستم ایمنی بدن و شرایط جسمی زنان باردار اثر می گذارد، ممکن است نوع شدیدتر بیماری در زنان باردار دیده شود.

متخصص جراحی زنان، زایمان و نازایی تصریح کرد: زنان باردار به دلیل پایین تر بودن سیستم ایمنی بدن نسبت به سایر زنان، بهتر است نسبت به رعایت بهداشت، دقیق تر عمل کنند، چرا که بدن در این دوران مستعد عفونت های تنفسی است به همین دلیل واکسن آنفولانزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های یک پزشک به زنان باردار در دوران کرونا

توصیه های یک پزشک به زنان باردار در دوران کرونا