مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 17:102020-03-27اجتماعي

طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را به شدت کاهش می دهد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را به شدت کاهش خواهد داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را به شدت کاهش خواهد داد.

حسین کلانتری که به همراه فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان از محورهای مهم مواصلاتی استان بازدیدی داشت، افزود: هم افزایی و همکاری همه جانبه مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی می تواند گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا را با اختلال رو به رو کرده و کاهش موارد ابتلاء را داشته باشیم.

وی با اشاره به جزییات طرح، اظهارکرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی یک طرح ملی بوده و در سطح ستاد ملی مدیریت کرونا به بحث گذاشته شده و مصوباتی نیز پیرامون این طرح شکل گرفت و با تأیید رییس جمهور در ساعت صفر جمعه با ابلاغ به تمام استان ها مصوبات لازم الاجرا شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فرمانده میدانی این طرح در کشور نیروی انتظامی بوده، اما تمامی دستگاه ها و فرمانداران موظف به همکاری کامل برای اجرای کامل مطلوب این طرح شدند.

کلانتری تصریح کرد: مردم به هر دو پویش مهم در خانه بمانیم و به خانه برگردیم توجه ویژه کنند و اطمینان داشته باشند که هدف اصلی این حساسیت ها حفظ سلامتی خود مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را به شدت کاهش می دهد

طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را به شدت کاهش می دهد