مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 12:052020-03-27اجتماعي

آمادگی شیروانی ها برای مقابله با سیلاب


طغیان رودخانه ها و خسارت های ناشی از وقوع سیلاب در حوزه های مختلف نظیر کشاورزی، راهداری و مسکن روستاییان در این موقع از سال، همه مسئولان شهرستانی را بسیج کرده که برای کاهش خسارت سیلاب ها چاره اندیشی کنند.

با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی در روزهای آینده و موقعیت این شهرستان، نشست های مدیریت بحران برای کاهش خسارت تشکیل شده است با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر سامانه بارشی و موقعیت این شهرستان، با تشکیل جلسات متعدد مدیریت بحران، همه مدیران آماده باش هستند.

شهردار شیروان گفت: تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع سیل با توجه به احتمال بارندگی های رگباری برای اوایل هفته آینده گرفته شده است و در این زمینه 100 نفر از پرسنل شهرداری به حالت آماده باش درآمده اند.

شاهرخ شاهرخی با اشاره به بکارگیری 20 دستگاه ماشین آلات عمرانی شهرداری برای رفع آبگرفتگی های احتمالی اظهار داشت: در هسته مرکزی شهر، موانع آبگرفتگی برطرف و همچنین رودخانه اترک بازگشایی شده است.

وی با اشاره به بازگشایی رودخانه چایلق در این شهر گفت: با توجه به سیلاب فروردین ماه سال گذشته، عملیات عمرانی توسط شهرداری از آن موقع تعطیل نشده و تاکنون نسبت به بازگشایی مسیرها، آسفالت معابر، بازگشایی رودخانه های ورودی تا خروجی شهر اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شیروانی ها برای مقابله با سیلاب

آمادگی شیروانی ها برای مقابله با سیلاب