مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 11:502020-03-27اقتصادي

تدوین 8 طرح صنعتی در حوزه لیزر و فوتونیک/شتابدهنده لیزر راه اندازی می شود


دبیر ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه اندازی کلینیک صنعت و شتابدهنده در این حوزه خبر داد و گفت: - به منظور رفع گلوگاه های فناوری صنایع این حوزه، اقدام به تدوین هشت طرح صنعتی کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید لطیفی با اشاره به اقدامات ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیرز و مواد پیشرفته در این حوزه، با بیان اینکه در سال 1398، بیش از 50 طرح توسعه فناوری را دریافت کردیم، اظهار کرد: از این تعداد بیش از 20 طرح تصویب و مورد حمایت قرار گرفت.

وی تعداد طرح های مصوب در انتهای سال 1397 را بیش از 30 طرح توسعه فناوری دانست که به صورت حمایت های بلاعوض و تسهیلات مورد حمایت این ستاد قرار گرفت.

لطیفی از راه اندازی مراکز نوآوری و شتابدهنده در حوزه لیزر و فوتونیک خبر داد و یادآور شد: مراحل تبیین و ارزیابی راه اندازی این مرکز اجرایی شده است و امیدواریم در سال جاری این هدف گذاری نهایی شود.

دبیر ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر و مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی اضافه کرد: این ستاد برای سال 1399 در حوزه فوتونیک، علاوه بر ادامه حمایت از طرح های اولویت دار توسعه فناوری، حمایت از تعدادی از طرح های زیرساختی را در دستور کار دارد که این دستاوردهای این طرح ها تمام و یا بخش بزرگی از جامعه فناوران این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 8 طرح صنعتی در حوزه لیزر و فوتونیک/شتابدهنده لیزر راه اندازی می شود

تدوین 8 طرح صنعتی در حوزه لیزر و فوتونیک/شتابدهنده لیزر راه اندازی می شود